sjhdje Arkadaşlar bebeğim 8aylik beslenme reddi vardı doktor kaka yapma sıklığını sordu artık cisli bez değilde kaka mi onemli ek gıda yediği için öğün olarak ilerliyoruz anne sütü arada mama da alıyor