Hoppala da kullandım yürüteçde kullandım, hem bana hem ona iyi geldi,o eğlendik bende biraz dinlendim, yürütecin erken yürümekle ilgisi olduğunu düşünmüyorum, gelişimi ne zaman yürümeye el veriyosa o zaman yürüyor, bi zararını görmedim sabahtan akşama kadar onda durmuyo zaten maksat bi değişiklik