Selam güzel anneler, kızım 15 aylık 2 haftadır yürümeye başladı denge kurmayı falan oturtmaya çalışıyor. Bugün ayakkabı bakacağım ilk adım için evde adidasın bir modeli var ama ağır ayakkabı yürürken zorlanıyor dışarı çıkınca da yürümek istiyor elinden tutup ama kış geldiği için ilk adım botu mu ayakkabısı mı alayım karar veremedim sizce hangisi?