Kızlar ikinci çocuğum 27 haziranda doğdu . Kasıma kadar 4 ay mı para almam gerekiyor . Ben 3 ay para çektim sadece .ilk öğretmenim hesabını da indirdim ama beceremedim sanırım . Hangi ay ne zaman yatmış nasıl göreceğim bilen varsa yardımcı olabilir mi