3.5 yaşındaki oğlum yaklaşık 2 hafta önce boğaz enfeksiyonu nedeniyle Klamer (klaritromisin) antibiyotiği kullanmıştı. İlacı bitirdikten sonra şimdi tekrar ateş, halsizlik ve boğaz kızarıklığı ile hastaneye götürdük. Doktorlar bu kez önceki antibiyotiğin bu tür enfeksiyonda etkili olmadığını söyleyip yeni bir antibiyotik daha başladılar. Açıkçası arka arkaya antibiyotik yazılması bizi gereksiz bir döngüye sokmuş gibi hissediyorum ve bu durumdan endişeliyim. Özellikle de çocuğumun bağırsak florasının zarar görmesinden korkuyorum. Bağırsaklarını nasıl koruyabilirim, neler yapmamı önerirsiniz?