aysss001 Iki gogusude emziriyorum toplam 20 dakka falan suruyo aktif emme seklinde Sonra bosaltmak icin sagiyorum 100 ml daha süt cıkıyor Tam dolu oldugunda sagdigimda 200 cikiyor ozamqn bebegim 100 ml mi iciyor anlamadim 1 aylik bebegim
hahu neden bu kadar hesap yapıyorsunuz ki bu sizi etkileyecektir eğer çişli bez sayısı 4-5 varsa ve kontrollerinde kilo alımını görüyorsanız midesinin kaç ml olduğu pek önemli olmamalı
hahu her seferinde de 100 ml içiyor diye bişey söyleyemeyiz bi öğün 80 içer bi öğün 110 bu emme sıklığına bağlı bi durum birazda