yagizsmom Selam kızlar 6 aylık olduk mamamız bitti direkt 2 numara mı alayım bir süre 1 numaradan devam mı edeyim tecrübeli anneler nasıl oldu sizde ?
hamcokelek33 yagizsmom yeni paket alacaksanız 2yle başlayabilirsiniz ben de 5 ay 25 günlükken falan 2 numaraya geçmiştim