mbabygirlm 3.5 yaşında ama tam bir küçük ergen 😀 sabah fotoğraf paylaşıcam ben istemiyorum diyip gidip odaya ağlamaya başladı şaka gibi yani her şeye bas bas ağlıyor geçici bir durum mu kızlar 4 yaş sendromu mu bu da artık güler oldum yani 😀
Kaardelen mbabygirlm Ya benimki de öyle kek istedi sabah sabah bende kahvaltıdan önce veremem dedim ağlamaya başladı iki saat babasıda yatak odasından sesleniyor noldu oğlum diye o derece tuhaflaşıyor 😂 Kahvaltı yapmadı inadından şimdi balık kraker yiyor 🤦♀️
mbabygirlm Kaardelen yoruldum artık öylesine tükendim ki anlatamam. Keçeli kalemle koltukları yazmış hepsini aldım elinden yani kaç kere anlattım eşyalara zarar vermek yok diye ama bilerek yapıyor bugün çok kötü gidiyor sabah beri kızdırıyor ve normalde tahammülsüz değilim ama bugün her şeye ağladıkça sinirlerim tepeme çıkıyor