Aalime Maalesef genelleme yapmak çok doğru. Ben dolandırıldım ve polisle de istişare ettim. 10 dükkandan 8 i dolandırıcı diye kendi söyledi. Biz bir şey yapamıyoruz savcılık ne yapmamızı isterse o dedi. Buradaki ustaların hepsi Bursa ya gitti. Sıfır mobilyalar orada üretiliyor, ustalar da orada. Burada sıfır üretimler yok. Bursa da yapılıp buraya gönderiliyor , dedi. O bölgenin polisi de bunu diyorsa ben ne diyeyim. Ama 10 sene öncesi için aynı şeyi söyleyemiyoruz… Savcı nın ne karar verdiğine gelirsek benden önce de defalarca dava açılmış, bazı geceler nezarette yatmış şahsı, ben suçlu bulmadım saldım. Dedi yüzüme. İtiraz etmeme bile müsaade etmedi hakim. Adı sanı bilinir mağaza dahi olsa Google yorumlar dan bakmadan gidilmemesi lzm. Bunlar bayilik sonuçta ve bazen markanın adını kirletebiliyorlar. Ben istikbal den de ürününü alamayan duydum.
@Deletedmom2987