Kızlar ben ilk defa üniversitesi Hastanesi’nde muaneye oldum kadın dogumcuda ve Dr. Nazan yurtçcu çok tatlış bir kadın ama ben şeyi anlayamadim her muaneye gittiğimde ücret mi odicem ve sezeryan olucam sanırım büyük ihtimalle yine sezeryan ücreti sizce ne kadardır doğum odası ücreti filan verilecek mi beni bilgilendirebilir misiniz?