Arkadaşlar merhaba, benim bebeğim şuan 1 aylık, bağırsak florası gelişmediği için ıkınmasının normal olduğunu biliyorum fakat bazen memeyi bırakmasına bile sebebiyet verdiği için biz probiyotikli damla kullanıyoruz, şuan çok güzel gazını yapıyor 😁 sizinde kullanıp çok memnun olduğunuz damlalar var mı? Belki şuan bu sıkıntıyı çeken annelere yardımcı olur