mbabygirlm Kızlar genital bölgemde aşırı derecede yanma ve kaşıntı var. Çok özür dileyerek söylüyorum sanki içi dışına çıkacak gibi dayanamıyorum artık niye oluyor nasıl geçer
sek_kahve mbabygirlm kafanıza göre ilaç kullanmayın, idrar yolu enfeksiyonu veya mantar olmuş olabilir.
momas mbabygirlm böyle şeyler içten gelir krem geçiçidir. Hemen bi doktora gidin fitilden başka bişey geçirmez mantar olmuşsunuz geçmiş olsun
Beyzanurkuzu_ mbabygirlm turna yemişi tüketmenizi öneririm benzer sikayetlerle gittim doktorum önerdi birde gün içinde bir bardak kefir yanında meyve
derun Fitil ya da travazol kullanman gerekiyor kadın doğum doktoru bana bunların ikisini de önermişti ama sen yine de gidip görün bence
zeyinci mbabygirlm geçmiş olsun mantar olunca öyle oluyor enfeksiyon da olabilir ilaç ve fitille geçiyor