gizemmeh4 hiç bebek suyu kullanmadım. Biz ne içiyorsak onu kaynatıp verdim. Ama nerede olduğunuza ve ne içtiğinize göre değişir. Benim bulunduğum yerde musluktan içilebiliyor ama ben büyük şehirde yaşayıp büyüdüğüm için o fikre hiç alışamadım huylanıyorum. O yüzden brita kullanıyoruz. Ama istanbul’da olsam brita ile bile içmem açıkçası.