Eymenkmc Bebeğim 2 aylık oldu doğduğunda kulak memeleri içe doğru kıvrık duruyordu düzelir diye bekledim ama yine aynı bir düzelme olmadi.Sapka giydirsemde yararı yok kafasını sağa sola çevirince yine kıvrılıyor kulak memesi bir önerisi olan var mı acaba ne yapmam lazım boyle kalacak diye korkuyorum..
Ysfbuszfr Eymenkmc Bende ogluma cok denedim büyüdükçe biraz düzeldi gibi ama artık.biraktim çünkü basedemedim 🤦♀️bandana takiyodum yüzüne cekiyodu o yüzden kendi haline bıraktım 🙈 sizinde inş büyüdükçe düzelir 🌸
Buketvebade Aynen bizimki de öyle ilk zamanlar dum duzdu kulağı şimdi kepçe oldu resmen bant takmayada bırakmıyor ne yapacağımı şaşırdım
Summ Buketvebade anladım canım bende korkuyorum süreklii kulaklarıyla ugraşıyorum dedim büyük mü acaba ondan sordum
Buketvebade Summ kulakları önce dümdüz du ya kafasını döndere döndere sağ kulağı kepçe oldu maalesef 🤪😒