53 günlüğüz , doktorum banada 3 saatte bir emzir dedi . O kadar saçma geliyor ki bazen 5 saatte emzirdiğim oluyor . Bebeğimin kilo alımı iyi , gün içerisinde sürekli emiyor . Çişli bez sayımız da yeterli . Malesef çocuğumun uykusunu bölmek istemiyorum. Çok bir saat geçerse bölüp emziririm , uykuya da ihtiyacı var . Gün içerisinde zaten uyumuyor benim bebeğim