Merhaba oğlum hep konuşmada yaşıtlarından geriydi hep düzelir düzelir dediler şimdi 5 yaşına geldi konuşuyor şükür ama anlaşılırlık çok düşük ben anlıyorum ama yabancı kişiler hiç anlamıyor dil terapisi oyun terapisi alıyoruz böyle durumla karşılaşan var mı