Merhaba 😶🌫️
7 ay 9 günlük bir bebeğim var ellerinizden öper 😒
( Canı sağolsun) Bu ay uykuları inanılmaz kötü . Abartmıyorum her 15-20 dkda bir çığlık çığlığa ağlıyor. Yanına gidiyorum beşiginden almadan piş pışliyorum . Sonra yine ağlıyor. Sabaha kadar bu döngü sürüyor. Gündüz uykusu zaten doğru düzgün yapmıyor Max yarım saat sonra uyanıyor. Gerçekten çok yoruldum..
Diğer bir sorunumuz ise kusma . Doğduğundan beri kusan bir bebekti sma comfort kullanıyorduk. Ona rağmen fışkırarak kusardi midesinde ne varsa çıkarırdı. Sonra Aptamile geçtik kusmalar baya azalmıştı, ek gıdaya da geçince tümden düzeldi gibi biseydi . Bu aralar çok diş sıkıntısı var , damakları çok kaşınıyor elleri hep ağzında ve kulaklarını çekip duruyor kuzum oraya vuruyor sancısı herhalde. 3 gün öncede menenjit olduk ve ne olduysa o gün oldu . Akşamına yediği ek gıdayı olduğu gibi kustu. İlk defa katı gıda kustu . Yaklaşık 1 haftadır falanda istahinda epey azalma var . Daha mamayı yyada ek gıdayı karşıdan gördüğü gibi ogurmeye başlıyor hatta o şekilde kendini kusturuyor.
Bu 8. Ay atagi mi, diş mi , aşı yan etkisi mi , hepsi bir arada mı arttik neyse bilmiyorum ama ruhen tükenmiş vaziyetteyim .
Birilerinin “bende yaşadım, geçiyor” demesine öyle ihtiyacım var ki ..
Her türlü onerilerinize açığım