sibel9898 Bebeğim 12 ekimde erken doğdu. 40 gün kuvözde kaldı. Bu süre zarfında sağarak süt götürdüm. Sütün artmasında en önemli şey uyku ve en az 3 litre su içmek. Bebeğiniz istemese bile 2.5 saatte bir sağın ya da istiyorsa onu emzirin.3 saatten uzun periyotlar süt arttırmak için yeterli olmuyor. Gece 03:00-04:00 arası sağmak ya da emzirmek önemli. Bestlak(günde 3 kez 20 şer damla) ve solgar (günde 3 kez 2şer hap) kullanıyorum. Çiğ badem, tahin ya da tahin helvası, susam, boza, kuru incir, kuru kayısı, kuru dut yedim. Sağarken yanımda bulundular hep. Rezene önerilmiyor artık. Maydonoz sütü azaltıyor. Öğünlerinizde mutlaka protein olsun, 3 öğün yapmaya çalışın. Kahvaltıda 2 yumurta yiyin sütün kalitesi de çok önemli bebeğin kilo almasında.