dilos2506 33 yaşındayım bugüne kadar hiç yaşamadım böyle bişey kimisi diyor ki doğum sonrası çok normal zamanla geçer kimisi diyoki engeksiyon olabilir. Oğlum 9 aylık bugüne kadar bi süre geçmişti sonra tekrar başladı. Acaba doktora gitsem mi
Huma_kus34 dilos2506 emfeksıyon olabılır cıdden çok rahatsız edıcıyse gıdın doktora bnce am ben buna benzer bırseyde dut suyu ıcıyorum çok ıyı gelıyo kara dutu sıcak suda demlıyorum