Pamukhanim_ gulsinda21 bence normal benim kızım 10. Aya kadar basamıyordu 11 buçuk aylık olana kadar da parmak ucunda basıyordu şuan 13 buçuk aylık 1 aydır yürüyor
iremm58 gulsinda21 kızımda tam 6 aylık basmıyor dizlerini kırıyor çok nadir bastıgı bastıgını anladıgı an dizlerini kırıyor hemen doktor normal demişti
senaurass gulsinda21 normal olabilri bizimki de basamıyordu hemen çöküyordu aşağı. Şu an 8 aylık basıyor baya hiç basamayacak gibi gelşyordu o zamanlar
merveomerfurkan gulsinda21 benim oğlumda basmiyordu erken daha endiseleneceginiz birşey yok 7 aylıkken doktora bile götürdüm ama erken olduğunu söyledi şuan 10 aylık basıyor hiç telaşlanmayin zamanı gelince basar
momgizy gulsinda21 bizimde öyleydi, doktor çıplak ayak temas kursun farklı zeminler ile dedi yaz ayında çimen toprak vs hep temas etttirdik