Beyza0396 Maran-21 yani alicaksam görmek isterim terslemenize gerek yok ihtiyacım kalmadı sıfırını aldım
dedimolabilirr hiralies lansinoh aldım ben ama tekli olanını. Kablolu olanda da İkisini aynı anda sağmıyorum zaten o yüzden tekli aldım fiyat olarakta daha uygun. Mükemmel birşey iş yaparken, yemek yaparken vs sağım yapmak çok korforlu şiddetle öneririm.
hiralies dedimolabilirr 2linin tekli kullanılmadığını bilmiyordum benimde şimdiki aklım olsa tekli alırdım kesinlikle
Maran-21 aysegulll7 3 bin canım istersen gardrops uygulamasına da yükledik istgrmdan falan yazarsan da güven konusunda çekip atabilirim
bellisima hiralies yapandan Allah razı olsun çok kullanışlı. Ben Mochi aldım tekli. Geçen 2300 e inmişti e bebekte 2800 e aldım ben
TalentedMom hiralies ben eller serbest hiç beğenmedim elektrikli gibi vakum gücü yok asla önermem çok pişman oldum