sevaltenekeci bebeğim 2 buçuk aylık biz çok memnunuz gaz vs de yapmadı ilk başta içmek istemedi sonrasında gayet severek içiyor sadece diğer Yorumlarda da okuduğum gibi doygunluk hissi vermiyor sanırım aslında kilosu evet iyi ama sürekli acıkıyor ve yanı sıra anne sütü de içiyor ya benim çocuğum obur ya da bilmiyorum :))