Mammamiaa_ Kızım 1 yaşına girecek Allah izin verirse 9 Aralıkta. Elbise önerirmisiniz? Yaz olsa kısa kısa giyilir de kışın nasıl tercih etmeliyim? Görsel de eklerseniz çok mutlu olurum beni kurtarın 💕😊
TugcenurLina Mammamiaa_ yani evde yapacaksanız kısa olmasının çok zararlı olacağını düşünmüyorum ince külotlu çoraplardan falan da giydirebilirsiniz zaten bi süre sonra daralıyorlar eşofmana transfer oluyorsunuz mecburen 😁
TugcenurLina Mammamiaa_ artık kolları elbise seçeneklerine göre değerlendirirsiniz 😊 böyle zamanlarda nedense bir türlü içinize sinmiyor çünkü benim kızım ağustos doğumlu olduğu için kısaydı tabi 😊
Mammamiaa_ TugcenurLina ay baktım şuan kollar hep kısa çoğunlukla ve güzel olanlar bile pahalı bana göre .