ruhpastasii Merhabalar, emziriyorum doktorum zlynda verdi. Başka çocuk düşünmüyoruz.Rabbim isteyene olmayana versin. Sorum şu ki;Bununla gebe kalan oldumu yoksa koruyuculuğu yüksekmi bu arada kondomda kullanıyoruz Şimdiden teşekkür ederim
aysebb ruhpastasii Ben 2 yıldır kullanıyorum Zlyndayı memnunum. Emzirmeyi bıraktım halen devam ediyorum hatta
Hanifeelif Zlynda ben de yan etki yaptı halsizlik mide bulantısı baş ağrısı halsızlık Bunlar olduktan sonra bıraktım ben
Hanifeelif ruhpastasii ben iki gün kullandım hemen etki yaptı böyle Kendimi tuhaf hissettim hemen hemşireme sordum Sen ilk defa kullandığın için olabilir dedi 2 gün kullandım bıraktım spiral taktırdım
saralarbaby İlk ve tek çocuk mu?? Ben spiral taktırdım kızlar hap vücut dengesini bozduğu için,yıllar sonra hormonlarda sıkıntı olabiliyormuş ,kendi doktorum bile çok mecbur değilsen kullanma önermem demişti
ruhpastasii saralarbaby hayır iki çocuğum var. Spiral olmuyor bana yana rahim çok dar olduğu için spirali takamıyolar
saralarbaby ruhpastasii yaaa , üzüldüm canım ama en güzel en doğal kondom diyelim o zaman ama eşine güveniyorsan tabikiiii
ruhpastasii saralarbaby güvenemiyorum o üçüncüyüde istiyor😄 bakalım vücut dengem bozulmaya başladığında bende ilacı bırakırım.
saralarbaby ruhpastasii işte erkekler hiçbir zaman güven olmaz ben evlendim eşime 2 sene çocuk istemiyorum dedim o da sen bana güven dedi 3 haftasında hamile kaldım neyi büyük konuştuysan başıma geldi o yüzden doğurdum 2 ay olmadan hemen gittim spiral taktırdım
minikaslancik Adet döngünüz nasıldı ben kullandıgımda ilk ay 15 gün geldi şuan 1 aydır yok temmuzda doğum yaptım bir kere adet oldum o kadar bu ilac yapıyor mu acaba
ruhpastasii Hanifeelif tuhaf derken nasıl tuhaf bende aşırı sinir var ama adet döneminde genelde sinirli oluyorum zaten
Hanifeelif ruhpastasii baş dönmesi mide bulantısı halsizlik onlar bende oldu 2 gün içtim diye bıraktıktan sonra düzenime girdim çok şükür