arenvezeyno Ben direk kestim Doktor onayıyla.Geceleri belirli saatlerde kalkmaya başlıyordu Alışkanlık haline gelmiş durumdaydı 1ay oldu keseli ama yine geceleri kalkıyor suyla geçiştiriyorum ya da kucağımda pış pışlıyorum genelde tam dalmıyor ayağıma alıyorum memesini veriyorum uyuyor ama ben ilk bıraktığım süreçte çokkk çokk zorlandım sinir krizleri geçirdim sürekli ağlıyordu uyumuyordu sabahlara kadar ayağımda sallıyordum uyusun diye 0 uyku desteksiz bakıyorum ve bu süreç çok yordu 1ay oldu bırakalı şuan daha rahatım diş döneminde dişleri çıkıyor sonra da uyku eğitimi vericem kendi kendine uyuması için