doramm benim de normal doğumum 10 saat sonra sezaryene dönüştü 41 haftadaydım. Açılmam her şey iyidi, çocuğun boynuna kordon dolanması ve bende preklampsi başlayınca doktor iki seçenek sundu ya devam ediyoruz, ya sezaryene geçiyoruz diye. Tansiyonumu kontrol altında tutamadılar, çocukta inmedi, mecburen ameliyat oldum. İkinci gebeliğim şu an, bunda normal doğum olur mu diye sordum, çünkü doktorum normal doğum destekleyen biri, arasında 5 sene geçti, sezaryen dikişimin durumu iyi, ama plasenta ön duvardan tam dikişin altından oluşmuş, bir de yaşım 35 oldu, kemiklerim eskisi gibi hareketli değil. O yüzden sezaryen yapacağım dedi, planlı bir şekilde değil, sancılarım başladığı zaman yapacak. Bu sefer de 40 haftayı geçecek gibiyim.