Melek1212 2 ay 23 gunluk bebegım var çokk kötü grip oldum maske taktım teyzem maske taksan bile işe yaramaz sütünden bulaşır ona dedi ne kadar dogru ne kadar yanlış bılmıyorum acaba dogrumu soyluyor bebegım hasta olurmu sütümden bulasırmı lutfen cevaplarınızı yazın merak ediyorum
Sblsrgnsn Melek1212 ben 1aylikken grip oldum doktorum emzirmeyi sakin kesme sutten bulasmaz dedi hatta dedigine gore vucudun antikorlar uretip onu sut yoluyla bebege geciriyormys buda bagisiklik sistemini guclendiriyormus gruo tarzi enfeksyonlar bi filtre gibi bisey var memende onlari sute gecirmiyor demisti anne sutunun mucizeleri hakkinda konusurken demisti bunu yani aslinda hastayken emzirmek bebege daha faydaliymis ama bunun yaninda maskeyle emzir sutle gecmese de nefes yoluyla gecer dedi ben maske takmadim ama sadece emzirmek icin aldim kucagima hic opmedim sarilmadim gecmedi de sukur maske takiyorsan hicbisey olmaz allahin izniyle ama sakin emzirmeyi birakma cok faydasi var istersen doktoruna sir detayli bi sekilde anlatir bude evi bol bol havalandir soguk bile olsun hergun havalandirki mikrop icerde kalmadin cok gecmis olsun
Seda_Hira Melek1212 bende o aylarda grip olmuştum. Ellerimi sürekli yıkadım. Emzirdim ama bebeği anne sütündeki antikorlar koruyor zaten bana aile hekimim böyle demişti geçmedi şükür bol bol emzirin anne sütü alan bebek hasta olmaz olursa bile hafif atlatır. Geçerse anne sütünden değil solunum yoluyla geçer
Songul_hamza Melek1212 sütten bulaşmaz canım sütun koruyucu özelliği var doktorum söyledi sütun onun için antibiyotik emzirmeden önce ellerini yıka maskeni tak emzir evi sürekli havalandır ve bol su iç geçmiş olsun
Umut_12345 Aslında anne sütü korur diye gerçekten öyle grip oldum çok şükür geçmedi bebeğime🤲🤲korkmayın bence 🥰
Fne eşimde bende grip olmuştuk doktorum sık sık emzir maske tak. emen bebeklere kolay kolay bulaşmaz demişti çok şükür bulaşmadı. sizde sık sık emzirin bir şey olmaz inşaallah
[silindi] Melek1212 Sütten hastalık geçmez hurafe onlar. Maske takın bebeğinizi öpmeyin yüzüne yakın nefes almayın el hijyenine dikkat edin bişey olmaz. Ben grip oldum yatak döşek yattım resmen oğlum da aksi gibi yapıştı sürekli meme Allah meme çok dikkat ettim öhö bile demedi.
morsevenfilolog Melek1212 Ben grip olduğumda kızıma geçmedi, bol sıvı tüketip maske ile dolaştım evin içinde sürekli. Asla yaklaşmadım, öpmedim, ona karşı nefesimi vermedim. Dikkat ettikten sonra sütünüzden geçmez merak etmeyin.
[silindi] Melek1212 sütten hastalık bulaşmaz. Saçmalamış. Aksine sütünüzden antikorlar yani sizin hastalıkla savaşan hücreleriniz bebeğe geçer ve bağışıklığı güçlenir. Grip solunum yollarıyla bulaşır.
Cnmsda Sütten bulaşmıyor. Ben emzirirken zona geçirdim. Doktor yinede emzirmeyi kestirmedi 👍 düşünün yani.