Kızlar merhaba bebeğim on buçuk ayı geçti ikinci ayda verem aşısından sonra 6 ayda pul pul oldu sonra bu devam etti şuanda sürekli kasıyor bu durumu yaşayan oldu mu orası kuru kuru ne yaptınız da düzeldi olduysada lütfen yardımcı olur musunuz gece sürekli eli kolunda