Merhabalar oglum 15 aylık emzik ve biberon asla agzına sokmuyo bende hem yemek yemiyo hemde gece memeye düşkün oldugu için emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim bunun üstüne oglum hastalandı agzında yara çıktı ve memeyi ememi bende fırsat bu fırsat 2-3 gündür memeyi kestim ama geceleri inanılmaz aglıyo ve uyku sersemi bisküvi kek vs veriyorum bi süre sonra ama buna alışsın istemiyorum ne zaman saat kaçta uyucagı belli olmuyo ama genelde 9.30-10 gibi uyutuyorum sabahta 8 de kalkıyo bu saat aralıgında bişey içmeden durabilirmi nasıl bir yol ilerlicem bilmiyorum yatırmadan yedir diyo birileri ama bugün denedim mesela yemedi üç dört kaşık anca bişey yedi o onu sabaha kadar götürmez yani o yüzden gece zor geçicek yine
Ben derdimi tam anlatamadım sanırım o kadar leyla oldum ve darlandım çünkğ ama demek istedigimi anlayan ve yardımcı olacak kişilerden fikir bekliyorum