03elizann Tavsiye edeceğiniz bez varmı primadan hiç memnun değilim dha ilk defa kullandım yenidoğan olanını ama kızımın bütün elbiseleri batıyor malesef
Fileee 03elizann evet bizde prima ile başlamıştık bizde aynı durumu yasıyoruz bı ara minies kullandık memnun kalmıştım ama bize bütün bezler pişik yapıyor mecbur prıma ile devam ediyoruz
Mihribann 03elizann bezi küçük olabilir benim de öyleydi bi büyüğünü aldim kızım gayet rahat ve hiç sızdırmadi
Symkoc Canım kızım 7 aylık doğduğundan beri prima kullanıyorum sızma sorunu yaşamadım yan bariyerlerini düzlüyo musun bezi bağladıktan sonra
03elizann Mihribann yeni doğanı kullanıyoruz kızım 1 aylık 6 günlük sizce küçükmüdr bana normal gibi geliyor
Hayat16 Zasya Sleepy kullanıyordun. Baby turco aldım. Fiyatında uygun. İçerisinde 50 adet var, 25 tl. İnternetten alıyorum.
Mihribann 03elizann bana da normal geliyodu meğersem küçükmüş bi büyüğüne gectim bebeğimde rahatladi bende
26azraa 03elizann bende hiç memenun degilim ama gündüz normalını kullanıyoruö gece pure olanını cok memnun kaldım. Normalde durmadan cıkıyodu simdi sabaha kadar dursun sızdırmıyor cıkmıyor
annesininaslani Doğduğundan beri prima kullanıyorum üstündeki kg göre gitmedim hiç canım göz kararı gittim hep ben sende bi büyüğüne geç farkı göreceksin