Kızlar iyi gecelerr bebeğim 8 aylık normalde molfix premium kullanıyorum bugüne kadar hiç taşma sızdırma problemi yaşamadım ama son 1 haftadır her sabah bebeğim çişi sızmış üstü başı ıslanmış bir şekilde uyanıyor. Prima harici gece kullanmalık bez önerisinde bulunur musunuz boykot diye prima almak istemiyorum 🌸