Gulsum3 kızlarımın arası tam 3 yaş 1 ay.Bence 4 yaş olsa daha iyi olur.Çünkü çok zorlandık.Ben eşimle ayrı yatamam diyordum 8 aydır ayrı yatıyoruz çünkü kızım bebek benimle uyuduğu için babasını da o istiyor.babası defalarca kez yatırıyor geliyor.birazdan o da kalkıyor geliyor.Kıskançlık, anlayamama, devamlı ilgi istemesi, düzeninin bozulması çok zor.2. 8 aylık şu an ablasını izleye izleye kendi kendine büyüyor garibim.Bizim bütün ilgimiz mecburen yine ablaya kayıyor 😄.Bilmiyorum ne kadsr doğrudur ama biraz daha büyük olsaydı bizi daha iyi anlardı gibime geliyor 🤷♀️