cinarinannesiiii bardağınızın ölçüsünü bilmeniz gerekiyor kullandıkça çözüyo insan zaten. Atıyorum latte yapcaksınız bardağınız 300 ml sütlü seviyorsanız kahvesini 120 sütünü 180 ml seçersiniz. Yaparken her seferinde kahve ölçüsünğ falan soruyo ama iyi modellerin kullanıcı hafızası var eğer hep aynı boy bardakla içecekseniz ona göre ayarladıktan sonra tek tek ölçü girmeye gerek kalmadan hazırlarsınız direkt