4 aylık bebeğim son 1.5 aydır bu şekilde. Anneannesini, dedesini bile istemiyor ! Konuştukları an çığlıklar atmaya başlıyor ve asla susmuyor. Hiçkimsenin kucağına gitmiyor çok yorgun ve çaresizim. Sürekli dışarıya çıkıyoruz, pusetinde kendi kendisine oturuyor ama biri gözüne bile baksa bağırmaya başlıyor. Bu durumda olan var mı ? Nasıl geçirebiliriz :(((