Büyük oğlum 4 yaşında kızım 5 aylık oldu hala alışamadık tam anlamıyla ama yavaş yavaş daha düzene giriyor, en azından şu kıskançlık meselesi düzeldi kardeşini oynatmaya çalışıyor, benim mutfakta işim varsa onun yanından ayrılmıyor göz kulak oluyor vs. Ama misal 5 ay annem hergün geldi bizdeydi yani bir de oğlum okula gidiyor, okula gitmese açıkçası herkes için daha zor geçerdi bu süreç benim açımdan. Sabah büyüğü okula götürürken biraz zorlanıyorum mesela küçüğün uyku saatine denk geliyor, onu hazırla çık bebek arabasını katla bagaja koy puseti yerleştir bazen arabada durmuyo panik oluyorum. Ama tabi ilk günlere göre çok iyiyiz ilk günler bizim kabus gibiydi hatırlamak dahi istemiyorum sizin de zamanla düzen oturacak