Nazlicanklnchrmn Benim bebegimde 2 aylik bizde sarilik olmustuk basta.gogsumun ucu yok.Neler yaptiysam gogsumu almadi.Şırınga,kaşık biberon,gogus ucu hepsinden ogurdu.2 aydir sagip biberonla veriyorum.2 saatte bir sagip veriyorum.2 saati hic gecirmiyorum.Şu ana kadar Allaha sukur kesilme gibu bisey olmadi.Ama 2 saatte bir sagmalisiniz.