selinay966 Canım iki oğlumda da POPOLİN pişik kremi kullandım anında geçiriyor . Geçen gün oğlum pişik olduğu için yürüyemiyordu 25 aylık bu arada ertesi gün hiç birşey yoktu .
annelife selinay966 ilk defa duydum canım bir araştırayım doktorumuz bir şeye alerjisi olduğu için kakası tenini yakıyor olabilir dedi. Biraz gözlemleyeceğim artık
selinay966 annelife Annem biz bebekken kullanıyormuşuz 30 yaşındayım hala bulabiliyorum eczanelerde var canım. Ben çok memnunum