Kızlar iyi akşamlar
Bugün şeker yükleme testi yaptırdım. Sonuçları çıkmış e nabzımda gördüm. Açlık olarak bakıldı tokluğa hiç bakılmadı ilk bir saatte çıkan sonucum 132 mg
- Nci saatte ölçülen ise 140 çıkmış
Nedemk oluyor anlayan var mı internetten baktığım da gizli şeker yazıyor anlamadım bende