ummukerem Kızlar diş hekimine ne zaman gittiniz ilk? Bi de büyüklerde muayene ücretsiz oluyor ya bebeklerde de öyle mi?
ayisit ummukerem 1 yaşta gittik, daha doğrusu eşim için gitmiştik onu da muayene ettirdik özel bir klinikti bizim gittiğimiz, ücret almadı muayeneye.
CheriBlossom ummukerem beş aylıktı ilk dişini çıkarttığında ben de halihazırda diş tedavisi görüyordum zaten gittiğim özel klinikteki doktora göstermiştim ayrı bir muayene ücreti almadı ama kendim gitmiyor olsam da çocuk doktoruyla görüştükten sonra götürürdüm muhtemelen
ummukerem blueberryy bizim burda klinikler muayeneyi ücretsiz işlemi ücretli yapıyor dedim acaba çocuklarda da öyle mi
ummukerem ayisit bizim klinikler de yetişkinlerde almıyor acaba çocuklarda da aynı mı diye merak etmiştim teşekkür ediyorum 🎀
butterflyy_ 1 yaşta gittik 2 yaşa girdik gittik dişleri geç çıkmıştı ilk gittiğimizde şimdi ya kadar 8 dişi çıkmalıydı dedi ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demişti geçen yine gittik baktı son azılar kalmış dedi yani öyle bizde ki gibi bir muayene olmuyor
butterflyy_ ummukerem bir kere devlete gittim kendim için dedim bebeğimede kayıt açsak bakar mısınız o da kayıta gerek yok getir bakim muayene edeyim dedi bi kerede özele eşimegittik bebeğim de yanım daydı gel senin dişlerine de bakalım deyip bakmıştı
ummukerem butterflyy_ genelde işlem yoksa,ücret alınmıyor kliniklerde de , dedim bebekler için de geçerli mi acaba teşekkür ederim 💖
ummukerem CheriBlossom 1 ay sonra gideceğiz doktora en son gittiğimizde dişleri geliyor güzel dedi yorum yapamadı ama o zaman daha yüzeye çıkmamıştı kabarcık ve uçları vardı, bakalım 9 ay muayenesi sonrası danışıp götüreyim madem teşekkür ediyorum 🥰
CheriBlossom ummukerem rica ederin canım diş doktoru cıkıs yönünü vs de kontrol ediyor daha detaylı bilgi veriyor kızım şimdiye kadarki nerdeyse bütün dişlerini çıkardığında gösterdim benimde tedavim devam ediyordu gitmişken gösteriyorudum 🤭