Yıllardır batık tırnak sorunu ile uğraşıyorum podolog ile görüştüm tel tedavisi önersi bant hiç anlatmardı dünde tırnak yaşan bir yere gittim kadın podoloğum ben dedi bant tedavisinden bahsetti o da mantıklı geldi. Bu işlemler hakkında bilgisi olan var mı hiç bant mı tel mi kararaız kaldım