Leylaa_ Kızım anaokuluna gidiyor hediye ne alabiliriz bir çiçek az mi olur . Seneye ogretmenide değişecek emin olamadım siz ne düşünüyorsunuz
nesizade05 Leylaa_ ben lcw dan bir hediye alacağım yarın değişim yapar hem beğenmezse bir de tek gül alacağım onu da süslüyorlar çiçek pahalı olur . Anaokulu benim oğlan Da
Denizoglan Leylaa_ biz para toplayıp toplu aldık öğretmenine ayakkabı ve çanta iki oyun ablasına şal aldık
cicekannesiii Leylaa_ yarın engilish home ugrucam bende benım kız da anaokuluna gıdıyor bakalım begendıgım bırsey olursa almayı düşünüyorum ☺️
nesizade05 Leylaa_ ben de ya şal ya da panduf cüzdan gibi bişey alacağım zaten bi de öğretmen 2 tane almazsam olmaz ikisine de ufak bir hediye ve birer tane gül
Leylaa_ nesizade05 panduf güzel olur olmazsa değiştirir aslında . Harfli kahve fincanı var karacada herkes o tarz alır mı diye düşünüyorum
Denizoglan nesizade05 o zaman çift cidarlı kupalar var içi çiçekli falan öyle bişey alabilirsiniz çok tatlı duruyor
ftmylm Leylaa_ az çok önemli değil hoşluk ve ince düşünce önemli tatlı güzel bir çiçek bir öğretmenin en çok hoşuna giden hediyedir