—Kamu Spotu—
Öncelikle yılbaşı ve noel birbirinden farklı olgulardır. Gelecek yıl için umutlanıp heyecanlanmak ile Hz.İsa’nın doğum günü yortusunu kutlamak farklı şeylerdir. Kaldı ki bir Müslüman Kur’an’da adı ve ünvanlarından 180 kez bahsedilen Allah’ın nebilerinden birinin doğum gününü kutlayadabilir.
İşin başka kavme özeniyorsunuz kısmına gelince, diğer kavimden gavurların icat ettiği cihazla elektriği ve interneti kullanıp bu yorumu yapabilen arkadaşların aynaya bakıp bahsettikleri kavimlerden ne farkları olduğunu bir düşünmeleri gerekir.
Son olarak herkes yeni yılın gelişini istediği gibi kutlar. İsteyen ağaç kurar eğlenir, isteyen Kur’an okur dua eder. Ve ister inanın ister inanmayın bazı insanlar bu ikisini de yapar.
—-Linçten önce son çıkış–
Soru: Bizim bebe 1 yaşında, eve nasıl yeni yıl ağacı kuracağımı bilemiyorum Tazmanya canavarı gibi evin içinde. Kurup ağacı sağlam tutabilen var mı? 😄