dilarakrt Kozlar bugün dişime kanal tedavisi yapıldı geçici dolgu yapıldı ama hala ağrıyor normal mi sizce ya
OLaaBalito_ dilarakrt normal ben geçen ay yaptım 10 gün yüzüm şişti ağrısı çabası antibiyotik ve ağrı kesiciyle geçti o iki hafta
dilarakrt OLaaBalito_ ama sadece tek bi dişime kanal tedavisi yapıldı teknbir dişime geçici dolgu yapıldı
dilarakrt OLaaBalito_ birde neden geçici dolgu yaptı acaba ya temizledikten sonra mı normal dolgu yapcak acaba anlamadım