gizem1101 Merhaba kızlar beneğim 10 aylık 1 haftadır ek gıda reddi var mama reddi var hep beni istiyor yere koyunca deli gibi ağlıyor bir şey yapamıyorum atak mı bu bilgisi olan var mı