Hayırlı geceler
Oğlum 2 yaşına girdi ama şu bir haftadır sürekli bağırıyor
Bide kedi gbi mırıldanıyor 2 tane azı diş bekliyoruz belki ondandır diye düşünüyorum sizinde böyle olan var mı aranız da yoksa büyükçe huylar mı değişiyor 2 yaş sendromu mu offf sürekli yeni şeyler oluyor çok şükür sağlıkla büyüsün tek temennim bu huzurla mutlu olsun