fisnereceli İyi geceler herkese, 1 haftadır başımıza bela oldu bu lanet böcek. Isırılmadık yerim kalmadı. Eşim ve oğlumda bir şey yok ama ben artık kafayı yemek üzereyim. 3 gün önce evi ilaçlattık ve ben bu sabah yine ısırıkla uyandım. Daha çok ısırık var geçenler de var ve hep izi kalıyor. Buharlı makine tut dediler yatağına onu aldım faydası olur mu. Diatomlu toprak dediler hiç bulamıyorum, ne yapmak lazım çözümü olan var mı :(
cokbilmismom fisnereceli kardeşimin eşyalı aldigi evde vardı ve o kadar çok ilaçlatti ki banamisin demedi. En sonunda bulaşan tüm esylari evden çıkartarak sorunu giderdi en son yine bir ilaclatti sonra çıkmadı bir daha. O tahtakurusu olan eşyadan kurtulmanız sart
fisnereceli Yatak odamdaki yatakta olduğunu düşünüyorum, bazasız yatağım alçak ama hiç göremedim :( şimdi buharlı temizleyici ile buhar veriyorum tüm yatağa pazartesi tekrar ilaçlamaya gelecekler :( kafayı yemek üzeryim artık