maysamoms33 sev4141 yorumlar bir maşallah dedirtti 14 aylık baba dede mama der konuşur ama anlamsız şeyler hiç susmaz bıdı bıdı kız bebek ama yani bu kadar ☺️
hasrettk Pamukhanim_ daha önce yazmıştınız hatırlıyorum bebeklerimiz aynı benim bebeğimin 70 küsür var bana kimse inanmaz o zaman 🥲
Pamukhanim_ sedaemrah21 hepsini devamlı demiyor ama var yani söylemiş oluyor somucta hayvan seslerini de kelimeden saydım
mombabe maysamoms33 ay ayı be kelimeler aynı hemen hemen yorumları okuyunca yine şok geçirdim pimpiriklendim ya az mı 🥺
adenalya Anne, baba, mama, meme, hayır, gel, teyze, abi, abla, hadi, bağırma 🙂↔️ Havhav, aç, bak, bu ne (bunu sadece iki üç kez söyledi) 15 aylık olacak.
maysamoms33 Sermec27 her bebek aynı değil ama insan duyunca bizimkinde mi gariplik diyor yoksa yani başka bir durum değil 😂
Pamukhanim_ cLearQueen 😊ay keşke yazmasaydım ya ben pisi miyav onlarıda saydım doğrumu yaptım bilmiyorum
adenalya Pamukhanim_ sayılması gerekir bence. Kediyi düşünüp onu da sonuçta taklitle beraber söylüyor? Bilinçli yani. 🫠 Benim kız Havhav diyor da pisi pisi demiyor eliyle çağırıyor shskshsksjsk
Pamukhanim_ adenalya dimi bende öyle düşündüm. Başta Benimkide öyle yapıyordu sonra öğrendi pişi pişi diyor 😅
maysamoms33 mombabe ya her bebek farklı bir bende bizimkinde mi gariplik der gibi oldum ama kıyaslama yapmayalım illa bizi darlayacakları günler yakın anne bu ne anne şu ne diye 😂
maygirl Pamukhanim_ doğrudur anormal yada zor değil bu.Maşallah Doğa’ya🧿🌸kızımda 12 -13 aylık arasında aynı şekildeydi kelimeleri.15.ayına kadar not almıştım hepsini,sonra bıraktım tabi yazmayı artık.şuan 2.5 yaşında zaten.