Bu sabah 17 aylık oğlumu emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim. Hiçbir şey yemiyordu zayıflamaya başladı. Bende hem sağlık hem psikolojik açıdan çok zorlanmaya başladım . Arkadaşımın vesilesiyle sabır taşıyla bırakabileceğini söylemişti. Bunu araştırmaya çalışırken çocuğumun da psikolojisini etkilenmemesini istiyordum fakat öyle bir durum olmadı internette Doktorlar daha çok bunun bebeğe zarar verebileceği yönünde konuşuyorlardı sürdüm fakat hiç emmedi bile öylece bakıp arkasını döndü tadını bile bilmiyor ama sabahtan beri hiç emzirmedim akşama kadar sadece yemek yedi ve iştahı olağanüstü açıldı. Sonlandırırken çok zorlanacağımı düşündüm fakat hiç öyle olmadı şu an çok rahat. Bıraktırmak isteyenler için anlattığım için bir nebze olsun eğer yardımcı olabilirsem ne mutlu. Bu gerçekten mucize bir şey duyduğuma göre peygamberlerimiz zamanında anneler bebeklerini sütten kesmek istediği zaman bu yöntemi kullanıyorlarmış