hellomomy_ Kızlar 4 ay atağı dedim geçer dedim ama hala uyku sorunu yaşıyoruz gece saatte bir uyanıyor nerdeyse doktor uyku eğitimi ver diyor ama ağlayarak uyutmak çok zor insan kıyamıyor çözümü olan var mı :(
papatya3458 hellomomy_ ah cozum olsaaa veya uyku egitimi ben uygulayabilsem ya 5.5 ayligiz saat basi uyaniyoruz