Arkadaşlar merhaba kafama takılan bişey sormak istiyorum benim bebeğim 4 buçuk aylık mama ile besleniyor bizim odamız ve bebeğimin odası yan yana yani gündüzleri ben kendi odasında uyutuyorum bazıları diyor ki nasıl olsa bebeğinle odan yan yana istersen bebeğin kendi odasında yatsın diyor benimde kafam karışık zaten ben geceleri en az 4 kere uyanıyorum kontrol etmek adına uyku uyuyamiyorum panik ataklikdan bizim odamiz ve bebeğimin odasının kapısı da hep açık acaba odasında yatirmalimiyim yoksa erken mi bana biraz erken geliyor ama bazen de kararsız kalıyorum çünkü odamiz çok yakın oksurdugunde bile duyabiliyorum aranızda erken ayıran varmı